2015. november 29., vasárnap

5.fejezet~ Hova tesz a Teszlek Süveg?

   -Gyertek utánunk!- szólt unott hangon a vadőr. Nekidőlt az óriási faajtónak amit én biztosan nem tudnék kinyitni. A kapu kitárult, a rengeteg gólya beözönlött az ajtón. Látszott a szemükön, hogy nagyon izgulnak, vajon hova teszi őket a Teszlek Süveg?  Én tudom, hogy a Griffendélbe kerülök. Az anyám, az apám, testvérem, a nagynénim, a nagybácsim, az unokatestvérem, szóval mindenki a családból Griffendéles. A szüleim lefejeznének ha nem ugyanolyan lennék mint ők.
    A kastély belülről, egy szóval szürke volt. Unalmas, a falakra ráférne egy festés és én sehol sem látom a mozgó képeket. Szóval, Hugo erről is hazudott. A belmagasság legalább hat méter, talán óriások is járnak ide.
    Megérkeztünk a nagyterem elé, a két tanár hirtelen megtorpant.
- Szóval, tisztázzunk egy-két szabályt!- szólalt meg a vadőr.- Amint beléptünk a nagyterembe, ti mind csöndben maradtok. Lesz pár dolog amitől esetleg megijedthettek. Például a kísértetek, a mozgó festmények, ilyenek. Kérem ne kiáltozzatok össze-vissza, ezek a dolgok itt teljesen természetesek. Aztán, sorolni fogják a neveteket, nektek ki kell menni és Mrs. Johnson a fejetekre helyezi a Teszlek Süveget, nektek csak végig kell hallgatni, ahogy eldönti melyik házba kerülsz. Van még valami mondanivalója Longbottom professzor?
- Nem nincsen. Mindent elmondtál.
- Hát akkor, sok sikert!- kitárult az ajtó, a többi tanuló már ott ült a saját asztalánál.Mindenki ránk nézett, néhányan nevettek is a furcsa arckifejezésünkön. A plafonon felhők voltak megfestve, amik ráadásul mozogtak is. A termet a lebegő gyertyák világították meg. A falakon az eddigi igazgatók portréjai csüngtek. Néhány közülük ránk mosolygott, valamelyik pedig aludt. A négy asztal fölött kísértetek repdestek és hevesen beszélgettek az ott ülőkkel. Minket egy üres padra tereltek.
     Tanárai asztalnál kilenc tanár ült, középen pedig Minerva McGalagony, már nagyon öreg , legalább
 kilencven éves. De neki a Roxfort az élete.
- Köszöntelek benneteket elsőévesek!- állt fel székéből az igazgató nő.- Nem szeretném sokáig húzni az időt, így azt mondom, kezdjük el a szertartást!
     A vadőr elkezdte a névsorolvasást. Az első lány a Hugrabugba került, a társai pacsit adtak neki, megölelték és helyet ajánlottak maguk mellet. A második és a harmadik fiú is a Hollóhátba került. Tovább nem voltam képes figyelni, kezdtem izgulni. De én biztosan a Griffendélbe kerülök. Valami azt súgta, hogy nem lenne olyan jó, ha oda tenne a Teszlek Süveg. Mi van akkor ha a barátaim esetleg másik házba kerülnek?
- Kharon Denem!- a teremben hirtelen néma csönd lett és Kharon elindult a tömegen keresztül Johnson professzor felé. - Csücsülj le!- Mrs. Johnson ráhelyezte a fejére a Süveget:
- Denem? Van valami közöd Tom Denemhez? Hallod fiacskám?
- Igen.- sütötte le a szemét.
- Öhhh, jól van. Ne félj, már eldöntöttem hova kerülsz: Mardekár!- Kharon lehajtott fejjel elindult az asztal felé. Jaj, ne! Az egyetlen barátom is oda kerül ahová nekem nem szabad.
     Néhány perc múlva meghallottam a nevem. A Mardekárosok felnevettek a Weasley hallatán. Én kiszökdeltem a székhez. Angelina Johnson tanárnő pedig a fejemre tette a kalapot.
- Weasley? Biztos ez?
- Igen, teljesen.
- Hova szeretnél kerülni, kislány?
- Mondja meg maga!- senkivel nem csinálta ezt bezzeg velem igen.
- Jól van. Meglepődnél ha azt mondanám, hogy öhh Griffendél?
- Nem kicsit sem.
- Ha azt mondanám, hogy Mardekár?
- Igen, nagyon.
- Akkor legyen Mardekár. Meglepődtél?
- Öhhhh, igen, ja.- mi lesz így velem? Mit szólnak majd anyáék?

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon kíváncsi vagyok mi lesz Kharon-al a Mardekár házban, s Rosie-val is! :)
    Meg mit fog mondani Hermione és Ron, ha megtudják, hogy a lányok Mardekáros lett! :D

    Következőt kérek!
    Alexa M. <3

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Annyira kedves vagy! Minden rész alá írsz valamit, amitől a legszőrnyűbb napom is a legjobb lehet. Köszönöm és már írom a következőt: Liza

    VálaszTörlés
  3. Szia! :)
    Nagyon jó lett ez is! Már nagyon várom a következőt. Egyre izgalmasabb lesz. :)
    *hozzdakövetkezőtmertmeghalokazizgatottságtól* :D Én is kíváncsi vagyok, hogy mit szólnak majd Ron és Hermione mikor megtudják. Az is érdekel, mi lesz Kharonnal és persze Scorpiussal. ;) Egy Weasley aki Mardekáros. Huu. Szóval, röviden nagyon tetszik. Ügyesen fogalmazol, ami csak még jobbá teszi. Egy nap alatt kiolvastam az eddigi összes részt, igaz még nincs annyira sok, de hát na. :D
    Ölel, Dorothy^^

    VálaszTörlés
  4. Szia!
    Még soha nem mondta nekem senki, hogy jól fogalmazok, ezért ez nagyon jól esett. Próbálom minél gyorsabban írni az új részeket, de nagyon sok dolgom van, de légyszíves legyetek türelmesek. Örülök, hogy izgalmasnak találjátok, mert igazából nem számítottam rá, hogy nem lesz annyira szörnyű, úgyhogy köszönöm mindenkinek aki megjegyzést ír, mert annyira sokat segítetek nekem.

    Puszi, Liza

    VálaszTörlés