2016. január 1., péntek

Díj #1

Köszönöm a díjat Dorothy Reed-nek, a Negyedik NagyMészárlás című Éhezők Viadala ff írójának.



Szabályok:

1. Köszönd  meg a díjat annak, akitől kaptad, és linkeld be a blogját!
2. Válaszolj öt kérdésre, ami a díjhoz jár!    
3. Olvasd el az első öt fejezetet, illetve az utolsó fejezetet annak a blogján, akitől a díjat kaptad!
4. Mondj véleményt a blogról!  
5. Írd le, kiknek ajánlod a blogot!
6. Küldd tovább a díjat 5 embernek! nézd meg, hogy megkapta-e már a díjat, és ha igen, ne küldd el neki!

5 kérdés, 5 válasz:

1. Miről szólt az első írásod/történeted/novellád, és mikor írtad?
Azt hiszem fogalmazásórán kellet írni egy olyan mesét, amihez megvolt adva, hogy milyen szavaknak kötelező benne lenniük. Nagyon cukin írtam 3-ban!
2. Milyen érzések töltöttek el, amikor megírtad és közzétetted az első fejezetet/bejegyzést a blogodon?
Izgultam, hogy fogják-e olvasni. Nagyon ideges voltam, hogy mi sül ki belőle.
3. Ki írta az első kommentet a blogodhoz, és mi volt az? Mire gondoltál, amikor elolvastad? 
Szia! 
Ez nagyon jól sikerült! Hihetetlen nagy Harry Potter imádó vagyok, és, hogy most olvashattam a HarryxGinny, és RonxHermione fic-et, nagyon örülök, ez érdekes, alig várom a következőt!
Alexa M.
Annyira örültem neki, hogy olvassák, mert az előző blogomban nagyon kevés megjegyzést írtak. Igazán meglepődtem.
4. Mi ihlette a történetedet? Honnan jött a blogod alapötlete? 
Sokszor amikor unatkozok, akkor elkezdek hülyeségeken gondolkodni és egyszer eszembe jutott, hogy mi lenne, ha Voldemortnak lenne egy gyereke. A blogot természetesen a Harry Potter c. könyv és film alapján írtam.
5 Mit jelent számodra az írás?
Ha nem lenne, akkor szerintem depressziós lennék! Imádok írni, akkor is ha nem olvassák, mert így megszabadulhatok a rossz érzéseimtől.

Véleményem a Negyedik NagyMészárlás blogról:
Igényesen megírt, izgalmas fanfiction. A szereplők ügyesen ki vannak dolgozva, kritikát nem tudok mondani.
Kinek ajánlom?
Egyaránt annak akik ismerik az Éhezők Viadalát és annak aki nem. Mindenkinek!


Az en díjazottjaim:
1. Dominique Know- Egy Senki naplója
2.  Babu Miriel- Celkeresztben
3.  Nemeth Barby- Edes elet
4.  Nonci- Stockholm syndrome (Zayn Malik ff)
5.   Lexy Sy- Dobozba zárt szerelem

3 megjegyzés: