2015. december 10., csütörtök

7. fejezet~ Véres éjfél

     - Majd én eltakarítom a hullát!- jelentkezett egy ezüstösszőke hajú lány az asztalunktól, mindezt olyan örömmel mondta, mintha semmi nem történt volna az elmúlt percekben. Egy fiú jelentkezett volna a Griffendéltől, de Kharon megelőzte.
- Én segítek!- mondta vigyorogva.
- Te meg mit csinálsz?- kérdeztem tőle.
- Semmit.
Kharon és a lány fölállt, aztán odamentek a halott férfihoz. Mi megvártuk, hogy minél messzebre vigyék a hullát, aztán szépen sorjában kivonultunk az ajtón.
       A felsőévesek hosszú folyosókon és vándorló lépcsőkön vezettek minket végig. Senki sem bámészkodott vagy sikítozott amikor megláttuk az élő portrékat, meg hasonló varázslatos tárgyakat. Mindenkit teljesen lesokkolt a nagyteremben történt. Egy ember meghalt akit én nem is ismerek, lehet, hogy csak nekem gyanús, de a szörnyetegek nem szoktak csak úgy porrá válni. Most csak szeretnék lefeküdni és elfelejteni ezt az egészet.
      Odaértünk egy szürke kőfalhoz és hirtelen megtorpantunk. Gondolom itt lehet átjutni a Mardekárosok klubhelyiségébe.
- Szóval, hogy itt átjussatok... Ezt a gólyáknak mondom... Azt kell mondanotok, hogy baziliszkusz.- a kőfal téglái szépen eltűntek, mintha eddig ott se lettek volna. Amint mindenki belépett a helyiségbe, a fal megint teljes lett. A Mardekár ház eléggé egyhangú.  Falak szürkék voltak, néhány helyen egy vitrin amiben a serlegek voltak elhelyezve. A kandallóban zöld tűz égett és fölötte egy sál amibe a ház neve volt hímezve. Ezen a két dolgon kívül minden egyszínű volt. A kanapé, a falak,  a dohányzóasztal, a szőnyeg, a könyvespolcok.
        - A csajok húzzanak a lányok hálókörletébe, a fiúk pedig a sajátjukba!- mondta a fiú aki eddig is irányított minket. Mi fölmentünk a jobb oldali lépcsőn aztán szétosztottak minket a szobákba. Végre aludhatok! Lefeküdtem a puha baldachinos ágyba és elaludtam.
           Arra ébredtem, hogy a valaki rázza az ágyamat:
- Kelj fel Weasley!
- Mi van?
- Ébredj fel! Peter Haully, akit kiválasztottak azok a lények, meg akar mindenkit ölni!- eddig nem nyitottam ki a szemem, de ezt nem hittem el. Egy fekete hajú, világitó zöld szemű lány keltegetett engem. Felpattantam az ágyamból.
Vajon hova raktam tegnap a taláromat?- néztem körbe.
- Mit keresel?
- Az egyenruhámat.
- Teljesen megőrültél? Menekülnünk kell, nyugodtan maradhatsz pizsamában is. Ha túl éled ezt az egészet akkor úgyis átválthatod, ha mehalsz akkor meg senkit nem fog érdekelni, hogy miben voltál amikor megöltek. - mondta úgy, mintha óvodás lennék. Aztán a többiek felé fordult és megemelte a hangját.- Menjünk, segítsünk a fiúknak!
- De most inkább mentsük meg magunkat.- szólalt meg egy másik idősebb lány.
- Egoista ribi! - kiabált a feketehajú csaj.
- Ez kicsit túlzás volt.
- Bocsi, de tudod, nekem ott van Jackson. Nem hagyhatom, hogy az a hülye Pete megölje.- lihegett. Most már szaladtunk a lépcsőn és csatlakozott hozzánk még pár felsős.- Nekik nincsen menekülési esélyük,  lehetőségük. Csak el kéne terelni a figyelmét. Kérlek, segítsetek.Nektek is van pasitok, vagy legalább fiú barátotok esetleg tesótok.
- Nem tudom, lehet hogy így csak még több ember halna meg.
- Légyszíves! Úgy beszélsz, mintha csak néhány krumpli életéről lenne szó.-  a lány most már sírt. Nagyon szeretheti ezt a Jacksont.
- Zoe, menekülnünk kell, minél távolabb.
- Önzők vagytok, mindannyian. Én megyek megmentem őket! Aki akar jön, aki nem az nem!
- Én esetleg segíthetek?- kérdeztem félénken. Elérkeztünk a klubhelység ajtajához.
- Ez kérdés?
- Öhh, nem.
-Akko jó. Senki más? - a lányok nem mertek Zoe idegesen zöldellő szemébe nézni.- Akkor pápá, ribancok. Valamikor talizunk, vagy nem.
A lányok kiléptek az ajtón, mi pedig rohanni kezdtünk a fiúk klubhelysége felé. A miénkel ellentétbe, az ő lépcsőjükön nem szaladtak ezren lefelé, sőt, teljesen üres volt.
- Tudsz te egyáltalán varázsolni?
- Valamennyire.
- Kábitóbűbáj?
- Nem.
- Agyfurkász?
- Nem.
- Altatóvarázs?
- Nem.
- Akkor igazán jól jártam veled.

3 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ez a Fejezet is nagyon jóra sikeredett. Egyre izgalmasabbak a részek, pedig még csak most kezdted.De nyugi, szerintem ez így pont jó. ;) Viszont, Rose gondolataiból nem nagyon tudunk meg semmit. Esetleg több érzés leírás kellenne még. De ha ezekre ügyelsz, nagyon jó lesz. :)
    Puszi, Dorothy :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Nagyon köszönöm. Tudom, hogy abban nagyon rossz vagyok, hogy érzéseket írjak. Sajnos amikor meghalt az apám, eléggé érzéketlen lettem és emiatt, de természetesen próbálok javítani rajta.

    Köszi, hogy megint mosolyt csaltál az arcomra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sajnálom! :( Én mindig itt vagyok, hogy felvidítsalak, ne feledd. ;)

      Törlés