2015. december 19., szombat

8.fejezet~Találkozás az őrülttel

  -Örülj, hogy segítek!- mondtam durcásan.
- Kuss!
- De...
- Mondom kuss! Neked csak annyi lesz a dolgod, hogy ideállsz a lepcsőhöz aztán megpróbálod idecsalni Pete- et.
- Ki az a Pete?
- Az a fiú akit tegnap kiválasztottak a Gondolatsötetítők!
- Jaaaa. Mik?
- Öhh, hát semmi. Mindegy.
- Jól van, azt hiszem tudom miről beszélsz, azokról a szörnyekről.
- Aha. Szóval, te kicsábítod ide Pete-et en pedig hátulról küldök rá egy Bódító bűbájt. Ok?
-Oke.
Odasétáltunk lábujjhegyen az egyik szürke tölgyajtóhoz. A lány kinyitotta. én benéztem. A szoba üresebb volt mint a sajátunk, csak negy ágy es hozzá három ejjeliszekreny. Az ágyakban mozdulatlan fiúk feküdtek, akikről elhidtem volna, hogy alszanak, ha nem látnám a mozdulatlan takarójukat, ami azt jelzi, hogy nem lelegeznek.
    Nem bírtam tovább nezni őket tovább, ezert hangosan becsaptam az ajtót.
- Ez jó ötlet!- kiáltott fel a lány.
- Megis mi?
- Csapd be újra!
- Hááát..
- Most!
Megfogtam az ajtó kilincset, kinyitottam es ügyeltem arra, hogy ne lássak semmit, aztán becsaptam.
- Újra!
Megismeteltem, ő pedig elfutott egy kőoszlop möge. Újra becsaptam, aztán megint. Hirtelen kinyílt az egyik tölgyajtó es kiugrott rajta egy fiú. Magas, sötetszőke hajú es egeszen jókepű volt. Az a fiú, akit tegnap körbefogtak azok a Gondolatsötetítők, vagy mik. De most más volt. Bújkált valami őrület a szemeben, amitől felettebb megijedtem.
- Ne csapkodj!- förmedt rám. Rápillantottam a lányra aki valami olyasmit mutogatott, hogy kiabáljak.
-Öhhh, hát azt csinálok amit akarok!
- Nem!
-De!
Előrántotta a pálcáját es rám szegezte.
- Segíts már!- kiabáltam a lánynak. Kiugrott az oszlop mögül, aztán gyorsan elhadarta a bűbájt.
- Somnum!

6 megjegyzés:

  1. Egy picit lehetnének hosszabbak a részek és még izgalmasabbak. Amúgy a sztori nagyon jó, tetszik, így tovább ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm s próbálok javítani. Mindenkinek nagyon köszönöm, hogy ennyi mgjegyzest írtok, mert így sokkal könnyebb megerteni a hibaim!
      Liza

      Törlés
  2. Szia!
    Nekem nagyon tetszett! :) Bár igaz, hogy lehetnének hosszabbak is, de így is megfelelő szerintem. :)
    Ölel, Dorothy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Próbálok javítani, csak nem bírom ki, hogy ti nem olvashatjátok azt amit en.

      Törlés
  3. Kedves Nagy Liza!
    Egy óra alatt végigolvastam. Nagyon jó fanfic! Csak így tovább!
    Búza

    VálaszTörlés